woensdag 31 januari 2018

Rocco-love voor Xavio #zonen09 #rocco

Na mijn eerste versie van de Rocco voor zijn broer, 
zeurde Xavio al een tijdje voor een setje voor hem.
Hij kreeg er bijna onmiddellijk één. 


Alleen duurde het even vooraleer het op deze blog verscheen #oeps
Vandaag is Xavio met de Rocco naar school gegaan, 
na het avondeten plaatste ik hem voor de muur om wat fotootjes te nemen!
Life as it is, binnenfoto's met slechte verlichting,
 modder op zijn broek en 'verwassen' knieën en al ;-) 

Zo'n zak is toch dé max!!
Ik gebruikte de linkse zijde van de stof om de zakjes te maken
"ik kan even serieus doen"
Serieus momentje is al voorbij ;-) 
Zo blij dat hem is!
Lekker stoer!
Deze foto zag je misschien al op Instagram,
indien niet mag je me altijd volgen op:
https://www.instagram.com/querida_laura
Patroon: Zonen09, Rocco
Stof: Jacquard van Froy and Dind én donkerblauwe sweaterstof


2 opmerkingen:

Just Delphine zei

een hele leuke set deze rocco, hartjes voor de kleurencombinatie

Lunatiek zei

Wat een mooie versie!! Heel tof!!